Jamen
det var jo den første "rigtige" krybdyrsmesse jeg besøgte.
Og jeg skal da love for at der var ALT hvad hjertet kunne
begære ![]()
At der så også var noget som jeg jo ikke synes hører hjemme sådan et sted
(gummislanger, ballon-edderkopper, o.l.) - jamen - sådan er det jo nok
![]()
Så den første times tid gik "bare" med at snuse rundt -
og se hvad der var hvor.
Og jeg havde en aftale med Rasmus - så efter at have været det hele rundt en
gang - så ringede jeg ham lige op.
Og
han havde skam også været aktiv og havde fundet en rød kornsnog (som jeg jo gik
efter)
Han havde lagt sin hule hånd på "Yang" - en 3 år gammel
1.0 rød kornsnog.
Og det var lige nøjagtig "ham" jeg var kommet efter - så den handel blev hurtigt
afsluttet.
Udover "Yang" - hjalp Rasmus mig også med at finde det
rette foder til ham - så det kom lige ud i
frostboksen, som jeg havde medbragt (der var jo trods alt 2½ times kørsel hjem)
Et tredje indkøb var en Bromelia, som jo ikke er til at
opdrive hos en almindelig blomsterhandler
![]()
Og
sådan så jeg ham så - for første gang
![]()
Og jo - størrelsen var helt rigtig (ca. 75 cm) - så det
startede rigtig godt.
Og han var en rigtig kornsnog - nysgerrig - og alligevel medgørlig
![]()
En stor tak til Rasmus - der også havde kønsbestemt den
(Sonde test)
Og det er en han - så derfor har jeg også døbt ham "Yang"
I
det hele taget en stor tak til Rasmus - det er altså rart at have en
professionel ved sin side
når det nu er den første slange man anskaffer sig
![]()
Og her er han så - uden låg
![]()
At Rasmus så ikke tror, at det bliver den sidste jeg
anskaffer mig - det må tiden så vise
![]()
På siden Slangri-la kan du læse om hvordan han tog imod sit nye hjem.
Jo-jo - det er ikke sidste gang jeg kommer på
krybdyrsmesse ![]()
En oplevelse rigere
