
Strålende
solskin - og en herlig messe
![]()
Og jeg fik også det med hjem, som jeg havde regnet med -
og en fin lille orkidé ![]()
Jeg havde på forhånd skrevet følgende op: Jasper County
Okeetee, Termostat
Fodertang og 1 kg frosne mus - og det var lige nøjagtig hvad jeg havde med hjem.
Og så en hygge-hygge tid med datter og barnebarn
![]()


Og
efter at vi havde været messen igennem (og spist lidt frokost i restauranten)
så var det tid til at hygge lidt i solen og græsset
![]()
Utroligt som mælkebøtter kan være lige så interessante som slanger, agamer og edderkopper
Ahh - der var lige de små kaniner - de var altså også
søde ![]()
Men mælkebøtter er ligesom lidt mere håndgribelige
![]()

Men
så var der jo lige det der med slangerne.
Faktisk blev der til hele to af slagsen - for Vila fik sig jo sin helt egen
Og det var af arten "Pantherophis Gummi
Gummirabicum" ![]()
Min var som tidligere nævnt en "Jasper County Okeetee" (Pantherophis
guttatus guttatus)
En flot-flot hun - som allerede inden købet er navngivet "Yin"
(Naturligvis fordi hun er en hun - og jeg i forvejen har en han, der lyder
navnet "Yang" ![]()
Hende kan du læse om på hendes egen side: Yin
![]()
Alt i alt en pragtfuld dag (dog bare alt for kort - men
der var jo lige 300 km hjem - rimelig langt - også selvom det forgik i Bentes
nye VW-Move-Up ![]()
En oplevelse rigere
![]()
Bedstefar
