Alle børnebørnene
![]()
Men hvordan får man dem dog til at se så glade ud - alle sammen ???

Jamen
det er da fordi man har nogle glade børn og
svigerbørn
![]()
Og skal jeg lige kommentere disse billeder:
"Hellere være en original end en kopi"
![]()
Og jeg vidste jo slet ikke
at I havde gang i det
![]()


Jeg
fik slet ikke taget nogle billeder
- så godt at der var
nogen der gjorde
![]()
Og har du også nogen
- så send dem endelig
til mig
![]()
