Nissan Maxima - Spoiler

Den 01. august bestilte jeg en Hæk-spoiler til min Maxima hos CARID

Samme dag fik jeg en mail om at den jo lige skulle males - og at de
forventede, at den ville blive "Shipped" den 08. august

Den 08. august fik jeg en mail om at nu var den blevet Shipped - flot
Og den 12. august stod jeg med den i hånden - super

 

 

 

Og var den flot - YES
Var farven som den skulle være - YES

Men så holdt jubelen desværre også op
Hvis man lægger den løst på bagklappen - så er der et "Gap" på 2½ cm
Og man kan se, at også ved de yderste "fix-punkter" er den helt gal.
Den står simpelthen som en flitsbue - hvor den skulle have været næsten flad.
Man skal presse ganske alvorligt for at få den ned på plads i midten

 

 

Derudover - så sidder de yderste "fix-punkter" helt ude i siden af bagsmækken

Og helt derude har jeg ikke en chance for at komme til at skrue den fast
Først ca. 10 cm fra kanten har jeg mulighed for at komme til at skrue den fast nedefra

Så i dag - den 13. august har jeg skrevet til CARID om problemerne med Spoileren

Surt Show - nu må vi se hvad de svarer

 

 

Og der er virkelig service hos CARID - for de svarede samme dag:

Dear Søren ,

Thank you for contacting our Customer service.
I am really sorry that the part does not fit properly.
In order for me to check the fitment issue with the manufacturing facility, I kindly ask you to provide me with the part# of the item you received (may be found on the box)
and VIN to check all the vehicle specification with the manufacturer.
Once I have the information, I will be able to have the issue resolved for you.
Please get back to me at your earliest convenience.

Thank you and have a great day!

Så nu har jeg taget et par billeder af det han beder om:

På undersiden af selve spoileren er der nogle numre
og jeg tror at det er dem han har brug for

På selve pakken er der kun dette ene mærke
og det ligner ikke noget han kan bruge.

Men de har fået begge billeder i en en mail i dag (den 14. august )

 

 

Så er vi nået frem til den 01.09.2013 Og her fik jeg denne mail fra CARID:

Dear Søren,
Thank you so much for your patience with the research.
We have reviewed the issue with the production department, and we found out that the item seems to be defective.
I kindly ask you to specify if you are looking for the refund or the replacement.
Due to the high shipping cost we do not need the item back, and the refund or the replacement will be processed once your confirmation is received.
I look forward to your reply.
Thank you and have a great day!

Og det må jo siges at være en fin service de udøver

Så nu venter jeg spændt på at modtage "den rigtige spoiler"

I dag var jeg så inde og kigge på "Tracking Detail"
Og du må da indrømme at spoileren har været på sin længste rejse:
- 05.09. - Sharonville - Ohio - USA
- 09.09. - Louiville - Kentucky - USA
- 09.09. - Køln - Tyskland
- 10.09. - Langenheim (Hannover) - Tyskland
- 11.09. - Hamburg - Tyskland
- 11.09. - Kolding - Danmark

 

Ankomst Smedebakken: ??

 

 

 

En oplevelse rigere