Udviklingen fra 1999 til
2008
|
1999
|
Midtvejs
|
2008
|
27. juli 1999
Billedet er taget den dag jeg købte Intruderen
|
29. juli 2000
Allerede et år efter var der sket en masse.
|
11. maj 2008
Og billedet her fra en tur til Helnæs - er meget sigende
|
Ovenfor har du et totalbillede af
Intruderen som den så ud da jeg købte den - et billede
"undervejs" - og så et billede som den ser ud nu (det herrens år
2008)
Nedenfor har jeg så forsøgt at illustrere de enkelte ændringer
som jeg har foretaget på den igennem årene. |
Blinklys
Både foran og bagpå var der nogle meget små blinklys
|
Blinklys
Det var det første jeg skiftede på Intruderen
|
Blinklys
Og her er de originale blinklys så blevet monteret
|
Skilt ad
Efter et par prøveture i efteråret - stod hele vinteren på at
skille den totalt ad.
|
Skilt ad
Skærme, sidedæksler og tanken blev sendt til maleren
(Ringvejens Autolakereri A/S)
|
|
Udstødning
Det var rene rør, der sad på den og de var absolut ikke
lovlige - og de larmede :-)
|
Udstødning
Så der blev lige ofret 9.000,- på at få et par originale på.
Nu siger den næsten ikke noget :-)
|
|
Fremflyttere
Læg lige mærke til fodhvilerne og det helt specielle
fremflytter sæt der sidder på stellet
|
Fremflyttere
Her er der så både kommet fremflyttere til føreren og
"nedflyttere" til passageren på.
|
|
Nummerpladelys
Der var simpelthen ikke noget nummerpladelys - og det er jo
lovpligtigt :-)
|
Forlygte
Lygtehuset kunne reddes - men det var nødvendigt at sætte ny
parabol på
|
Spots og sidespejle
For at kunne ses bedre kom der to spots på - og for at kunne
se bagud kom der sidespejle på
|
Original Sadel
Dette er original sadlen - og det er IKKE læder - og den er
ikke specielt komfortabel - slet ikke for bagsæde passageren.
|
Sadel + ryglæn
Man kører tit alene - og da jeg fik ryglæn på, så sad jeg
helt perfekt. Ulempen var, når der skulle en bagpå - så skulle
det tages af.
|
Corbin sadel
Her er den ultimative løsning. En Corbin sadel, hvor jeg
sidder helt perfekt - og hvor bagsæde passageren har en rigtig
god fornemmelse bagi :-)
|
Uden vindskærm
Dette billede er taget i 2000 - og er det første efter at den
har fået nummerplade på - men altså uden vindskærm.
|
Med Gericke vindskærm
Senere på året købte jeg en vindskærm hos Hein Gericke - og
den var rigtig god - og jeg kørte også med den i et par år.
|
Med AC vindskærm
Men min stil er nu krom - lak - læder - frynser :-) så derfor
MÅTTE jeg have en med krom på. Og som du kan se - den har været
over nogle Alpepas :-)
|
Original horn
Det originale horn lyder som et standard horn lyder - ikke af
noget - men det er flot - det er det der sidder mellem de to
cylindre.
|
Montering af skibshorn
Hornet er monteret på et "selvkonstrueret" beslag og
trykluftslangen går under sadlen og over i venstre sadeltaske -
her ligger kompresseren :-)
|
Skibshorn
Og jeg vil godt prale lidt - jeg har fået monteret det så man
skulle tro - at sådan er den født. Det gamle horn sidder der
stadig - men kun det nye virker.
|
Jeg er ikke færdig med siden
der skal nok komme mere :-)
|
|
|